Debbie goes Uganda! - Reisverslagen van Debbie Teunissen - WaarBenJij.nu Debbie goes Uganda! - Reisverslagen van Debbie Teunissen - WaarBenJij.nu

Debbie goes Uganda!

Zoals de meeste van jullie weten, ga mijn droom verwezenlijken. Ik heb erg veel plezier in mijn werk als verpleegkundige en eerder als sociaal pedagogisch werker. Maar ik wil verder kijken dan mijn Hollandse oogkleppen laten zien. Ik wil meer zien, meer leren, meer meemaken. Mijn droom is altijd geweest om voor een tijd in Afrika ontwikkelingshulp te gaan doen. Ik wil graag mijn steentje bijdragen en wat kunnen betekenen voor mensen die het nodig hebben. Ik wil graag mijn kennis en ervaring delen, maar ook wil ik levenservaring op doen. Dit is het moment om het te gaan waar maken.

5 november vertrek ik voor 3 maanden naar Gangama, een klein dorpje in Oeganda.
Hier ga ik vrijwilligers werk doen in St. Kizito’s Babies Home. Een weeshuis voor kinderen van 0 tot 6 jaar. De kansloze kinderen zijn of wees of in de steek gelaten. De zorg is in de handen van “sisters of Mary of Kakamega”. Inmiddels hebben meer dan 1000 baby’s hier de eerste levensjaren doorgebracht.

Veel lees plezier allemaal!
Ik zal regelmatig hier mijn belevenissen plaatsen!
Stuur eens een berichtje, altijd leuk.

Liefs,
Debbie

Recente Reisverslagen:

04 Februari 2013

Home sweet home!

22 Januari 2013

Er is een tijd van komen en er is een tijd van...

15 Januari 2013

Afscheid nemen bestaat niet...

07 Januari 2013

Time flies....

31 December 2012

... And a Happy New Year!
Debbie

Leuk dat jullie mijn profiel bezoeken! Laat gerust een berichtje achter! Op deze pagina kan iedereen die het leuk vindt mij volgen op reis. Ik zal regelmatig een update plaatsen van mijn belevenissen ver hier vandaan. Ik hoop dat jullie met veel plezier mij zullen volgen. Liefs, Debbie

Actief sinds 06 Okt. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 45204

Voorgaande reizen:

05 November 2012 - 03 Februari 2013

Debbie goes Uganda!

Landen bezocht: